Sport
15 wejść za 1 zł każde na pływalnie, lodowiska i korty POSiR
Pakiet powitalny „Po Raz Pierwszy” w miejskim programie benefitowym OK Poznań, to oferta dla osób, które dotąd nie rozliczały podatku PIT lub rozliczyły go pierwszy raz w Poznaniu.
Osoby, które dołączą do programu i będą uprawnione do korzystania ze wszystkich Benefitów przewidzianych w programie OK Poznań oraz dodatkowo do benefitów i zniżek przygotowanych wyłącznie dla nich.
Aby przystąpić do Programu OK Poznań i móc korzystać z oferty Po Raz Pierwszy należy udać się do Punktu Obsługi Programu OK Poznań Międzynarodowych Targów Poznańskich przy ul. Głogowskiej 16 (naprzeciwko Dworca Zachodniego). Osoby, które wcześniej rozliczały się w innych miejscowościach powinny okazać pierwszą stronę PIT za 2022 z poprzedniego miejsca rozliczenia oraz pierwszą stronę PIT za 2023 rozliczonego w Poznaniu. Podatnicy, którzy dotąd nigdy nie rozliczali PIT, mogą okazać zaświadczenie z Urzędu Skarbowego w Poznaniu potwierdzające ten fakt oraz rozliczenie PIT za 2023 r. w Poznaniu. Na tej podstawie zostanie bezpłatnie wydana karta elektroniczna lub plastikowa uprawniająca do odbioru benefitów.
Zapraszamy osoby, które nie rozliczały dotąd podatku PIT, lub w 2023 r. rozliczyły go w innym mieście do zrobienia tego w 2024 r. w Poznaniu. Po zarejestrowaniu się w programie i potwierdzeniu statusu podatnika zyskuje się dostęp do wszystkich benefitów Programu OK Poznań oraz dodatkowej puli zniżek dla nowych podatników. Wśród korzyści oferowanych dla wszystkich znajdują się m.in. tańsze bilety do instytucji kultury, obiektów sportowych i gastronomicznych, zniżki w studiach urody, centrach zdrowia i wielu innych miejscach!
01
Załóż konto poprzez stronę internetową okpoznan.pl lub bezpłatną aplikację OK Poznań. Możesz też skorzystać z pomocy pracowników Punktu Obsługi Klienta Programu OK Poznań przy ulicy Głogowskiej 16 w Poznaniu.
02
Dodatkowe uprawnienie “Po Paz Pierwszy” uzyskasz podczas osobistej wizyty w Punkcie Obsługi Klienta Programu OK Poznań przy ul. Głogowskiej 16 (naprzeciwko Dworca Zachodniego). Aby uzyskać szczegółowe informacje zapoznaj się z przygotowanymi odpowiedziami na pytania FAQ lub skontaktuj się z nami za pośrednictwem systemu zgłoszeń lub telefonicznie.
03
Korzystasz z serwisu internetowego? Nie zapomnij o aplikacji mobilnej, w której masz zapisaną swoją Kartę elektroniczną (zakładka "Moje Dane").